اصلاح الگو مصرف در انرژی

وزیر نفت:وزارت نفت بر تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف تاکید دارد

مهندس غلامحسین نوذری با بیان این که اصلاح الگوی مصرف سرلوحه کار وزارت نفت است، افزود: تحقق این هدف به ویژه در بخش انرژی، از جمله اولویت های مهم و مورد تاکید این وزارتخانه است. 

                                             

به گزارش شانا، وزیر نفت در سفر اخیر هیئت دولت به استان کرمان با حضور در شورای اداری شهرستان رفسنجان، در جمع مدیران صنعت نفت این استان افزود: اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه ها که امسال نیز به آن نامیده شده، موضوع مهمی است که تلاش می شود در جهت تحقق آن گام های مهمی برداشته شود.

وی در باره استان کرمان و استعدادهای نهفته در آن گفت: استان کرمان از جمله استان های مستعد سرمایه گذاری در بخش صنعت است که با برنامه ریزی دقیق می توان در جهت اشتغال زایی در آن گام های مهمی برداشت.

وزیر نفت تصریح کرد: در استان کرمان نیروی انسانی مستعد و علاقه مندی وجود دارد که برنامه ریزی دقیق و ایجاد شغل برای آنها می تواند در توسعه صنعتی استان کرمان نقشی مهم داشته باشد.

مهندس غلامحسین نوذری گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی و بهره گیری از بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح ها، به طور حتم حضور بخش خصوصی نیز می تواند در توسعه استان کرمان و رونق بخشی به اقتصاد آن نقش بسزایی داشته باشد.

نماینده رئیس جمهوری در شهرستان رفسنجان با بیان این که در بخش گازرسانی به استان های سراسر کشور فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است، تصریح کرد: گازرسانی به بیش از هفت هزار روستا که چهار هزار و 200 مورد آن مربوط به سال گذشته است، از جمله کارهای مهم در جهت حمایت از اقشار محروم بوده است.

وزیر نفت گفت: سال گذشته نزدیک به 70 میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت تولید این حامل انرژی افزوده شده که این مقدار حتی 10میلیون مترمکعب بیش از آن چیزی است که هند و پاکستان پاکستان نیازمند آن هستند.

مهندس نوذری از احداث یک باب مجتمع فرهنگی _ ورزشی برای کارکنان صنعت نفت استان کرمان خبرداد.

نماینده رئیس جمهوری در شهرستان رفسنجان در باره آب آشامیدنی مردم این شهرستان، همچنین آب مورد نیاز کشاورزی این شهرستان نیز گفت: رسیدگی به آب آشامیدنی مردم و کشاورزان با توجه به تک محصولی بودن کشاورزان و خشکسالی و سرمازدگی های اخیر در جهت حل مشکل مورد توجه خواهد بود.

وزیر نفت همچنین در سفر به استان کرمان با حضور در فرمانداری شهرستان رفسنجان با مردم این شهرستان دیدار و باره برخی مشکلات مطرح شده دستور پیگیری صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد